شرایط و هزینه وکیل طلاق در سال ۱۴۰3

  • بدون نیاز به شرکت در جلسات مشاوره
  • مطالبه مهریه و انجام مراحل و شرایط آن
  • مدت زمان انجام کار حدود ۷ تا ۳۰ روز کاری
  • انجام مورد وکالت ۰ تا ۱۰۰ بدون حضور زوجین
  • انجام طلاق با توافق طرفین یا با داشتن حق طلاق
  • انجام مورد وکالت توسط وکلای متخصص پایه یک دادگستری
  • نصف مبلغ حق الوکاله در زمان عقد قرارداد و مابقی پس از دریافت دادنامه

با گـروه وکـلای فــراز ، قــانون بـرای شـما کـار خــواهـد کـرد !

مبلغ حق الوکاله به ازای هر نفر 4 میلیون تومان

تماس مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری و متخصص دعاوی خانواده

هزینه وکیل طلاق

بهترین هزینه وکیل طلاق برای شما در گروه وکلای فراز

اگر شما می خواهید زندگی متاهلی خود را به پایان برسانید ، اکنون اولین سوالی که ممکن است به ذهنتان برسد این است که هزینه وکیل طلاق برای شما چقدر خواهد بود؟ هزینه این وکیل به عوامل گوناگونی بستگی دارد و گروه وکلای فراز با بیش از 10 سال سابقه در این امر مهارت کافی را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با همراه باشید و یا با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان در خصوص قیمت ها و شرایط شما بهره‌مند شوید.

نمایش ویدیو درباره هزینه وکیل طلاق
زمان اجرا وکیل طلاق

زمان اجرا

5 تا 30 روز کاری

وکیل طلاق غیر حضوری

غیر حضوری

بدون حضور شما

انحصار وراثت برای ایرانیان خارج از کشور

ایرانیان خارج از کشور

انجام پرونده

پشتیبانی کامل انحصار وراثت

پشتیبانی کامل

24 ساعته هر روز

نتیجه بهتر انحصار وراثت

نتیجه بهتر

کم دردسرترین

مشاوره انحصار وراثت
مـشـاوره رایـگان بـا گــروه وکـلای فــراز

چرا گروه وکلای فراز انتخاب مناسبی در پرونده طلاق است ؟

با انتخاب گروه وکلای فراز برای پرونده طلاق خود:

  • وکلای شما بجای شما در این مراحل فرسایشی شرکت می کنند.
  • با بی دردسرترین روش ممکن به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنید. 
  • احتیاجی نیست تا ساعات طولانی از زمان خود را در ادارات و مراجع قضایی بگذرانید.
  • شما را با اصلاحات و قوانین پایه آشنا می کنیم تا در با خیالی آسوده تر این مراحل را بگذرانید.
  • از تمامی مراحل به صورت دوره ای به شما گزارش کامل می‌دهیم تا شما را در جریان روند دادرسی قرار گیرید. 
چرا گروه وکلای فراز انتخاب مناسبی در پرونده طلاق است ؟

فرآیند گروه وکلای فراز برای ثبت طلاق

مشاوره انحصار وراثت

1. مشاوره

مشاوره تلفنی

جلسه انحصار وراثت

2. جلسه

حضوری یا مجازی

مدارک انحصار وراثت

3. مدارک

ارائه و ثبت قرارداد

تکمیل انحصار وراثت

4. تکمیل

گزارش تا ختم پرونده

هزینه وکیل طلاق چقدر است ؟

هزینه وکیل طلاق به عوامل متفاوتی بستگی دارد ، مثلا هزینه وکالت برای موکل خانوم و آقا متفاوت است، علت آن نیز تفاوت سختی و پیچ خوردگی پرونده و حجم کار هر یک می باشد. همچنین به عوامل دیگری نیز مثل تجربه و دانش وکیل وابسته است. قوانین سالانه به طور مداوم در حال تغییر هستند. در نتیجه وکیل باید دائماً خود را هماهنگ با قوانین جدید نگه دارد. همچنین با توجه به بالا بودن هزینه طلاق، داشتن تجربه بیشتر یک وکیل قطعاً برای کسب بهترین نتیجه برای موکلین می تواند بسیار مفید باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌ها می‌توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و یا از طریق فرم مقابل، اطلاعات خود را وارد کنید تا پشتیبانان تیم وکلای فراز در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست مشاوره در خصوص هزینه وکیل طلاق

مزایای استفاده از وکیل برای انحصار وراثت

عدم نیاز به شما برای انحصار وراثت

عدم نیاز به حضور شما

در تمامی جلسات دادگاه

صرفه جویی در زمان برای انحصار وراثت

صرفه جویی در زمان

قدم برداشتن در مسیر درست

صرفه جویی در هزینه برای انحصار وراثت

صرفه جویی در هزینه

هزینه های بی جهت

بهترین راه حل ممکن برای انحصار وراثت

بهترین راه حل ممکن

جلوگیری از مشکلات حقوقی

هزینه وکیل طلاق بر چه اساسی تعیین می شود؟

مانند تمامی محصولات و خدمات موجود در کشور ما که هزینه ها دائماً در حال جابجایی هستند، این حوزه نیز از باقی کشور مستثنی نیست. در نتیجه هزینه ها به طور سالیانه در حال تغییر است. در کل بخشی از هزینه های طلاق شامل هزینه هایی غیر از استخدام وکیل و بخشی شامل هزینه های استخدام وکیل می‌باشد.

آیا می توان هزینه وکیل را به صورت اقساط داد؟

بله شما می توانید هزینه ها را در دو ماه پرداخت کنید.

تکمیل طلاق با کمک وکلای فراز چقدر زمان می برد؟

فرآیند طلاق می تواند در دو تا شش هفته تکمیل شود و این اطمینان را به شما می دهیم که شما به کمک وکلای فراز در سریعترین زمان ممکن می توانید پرونده تان را به سر انجام برسانید.

چطور می‌توانم از هزینه وکیل طلاق اطلاع پیدا کنم؟

شما می توانید با برقراری تماس با شماره 09123844633  از آخرین قیمت ها اطلاع کسب کنید.

نمونه دادنامه طلاق توافقی گروه وکلای فراز

چند نوع طلاق داریم؟

  • طلاق به صورت توافقی
  • طلاق درخواست شده از طرف شوهر
  • طلاق درخواست شده از طرف زن

زمانی که دو طرف طلاق در شرایط مالی و تقسیمات با یکدیگر به توافق رسیده باشند، با انجام دادن مراحل ساده قانونی می توانند طلاق بگیرند که این ساده ترین نوع طلاق می باشد. همچنین اگر شوهر بخواهد همسر خود را طلاق بدهد نیز مراحل به سادگی قابل انجام است و نیازی به توافق زن ندارد. کافی است عدم توافق را به طور قانونی ثبت کند و دین مالی که نسبت به زن دارد (مهریه و نفقه) را پرداخت کند. طبق قانون اما اگر زن بخواهد بدون توافق همسرش از او جدا شود، می بایست به طور قانونی ثابت کند که در سختی و مشقت قرار دارد که فرآیند انجام آن پیچیده تر و سخت تر می باشد و ممکن است به سرانجام نیز نرسد؛ مگر اینکه در هنگام عقد زن از همسر خود وکالت قانونی بابت حق طلاق گرفته باشد که در این صورت می تواند با این وکالت به راحتی از همسر خود جدا شود.

تماس با ما برای انحصار وراثت

گروه وکلای فراز را در اینستاگرام دنبال کنید

همه ی آن چیزی که باید درباره "هزینه وکیل طلاق" بدانید

عوامل تاثیر گذار بر هزینه وکیل طلاق

عوامل تاثیر گذار بر هزینه وکیل طلاق شامل موارد زیر می باشد: 

  • جنسیت موکل
  • میزان توافق طرفین 
  • توافق بر سر مهریه
  • توافق بر سر نفقه
  • توافق بر سر حضانت
  • حضور یا عدم حضور همسر
  • وضعیت سلامت طرف مقابل

هر یک از این موارد و موارد گوناگون دیگری که با توجه به پرونده می تواند متفاوت باشند هم بر سختی و میزان کار وکیل اثر گذار می باشد. این سختی و زمان بیشتر باعث می گردد تا هزینه وکالت طلاق افزایش پیدا کند.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه وکیل طلاق

هزینه وکیل طلاق از طرف زن

رسیدگی به پرونده طلاق از طرف زن با سختی‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به طلاق توافقی و طلاق از طرف مرد همراه است. به همین دلیل است که هزینه وکیل طلاق توافقی با هزینه‌ای که برای طلاق یک طرفه زن در نظر گرفته می‌شود متفاوت خواهد بود. در پرونده‌هایی که طلاق از طرف زن مطرح می‌شود چند موضوع مهم باید در نظر گرفته شوند. آیا مرد راضی به طلاق است یا خیر، آیا زن دلیل محکمه‌پسندی برای طلاق دارد یا نه؛ و اینکه آیا زن قصد دارد با دریافت مهریه طلاق بگیرد، یا اینکه با بخشیدن مهریه و حقوق خودش درخواست طلاق داده است.

همچنین در شرایطی که زن حق طلاق داشته باشد؛ پرونده طلاق یک طرفه با راحتی بیشتری همراه خواهد بود؛ اما در صورتی که زن حق طلاق نداشته باشد و مرد هم از طلاق دادن زن امتناع کند، وکیل طلاق با شناختی که از قوانین دارد و تجربه‌هایی که از سایر پرونده‌های طلاق به دست آورده، به پیشبرد بهتر پرونده طلاق کمک خواهد کرد. با توجه به این موارد تعرفه وکیل طلاق متفاوت خواهد بود.

وکیل زن

ارتباط دادگاه با هزینه وکیل طلاق

هزینه‌های دادگاه در موارد طلاق به طور مستقیم و یا غیرمستقیم می‌توانند تحت تأثیر هزینه‌های وکیل طلاق قرار بگیرند. در بسیاری از موارد، وکیل مسئولیت نمایندگی در دادگاه‌ها و تهیه اسناد قانونی را به عهده دارد. به عبارت دیگر، هزینه وکیل طلاق شامل هزینه‌های مرتبط با حضور وکیل در دادگاه‌ها، تهیه اسناد حقوقی، تدوین نامه‌ها و تقاضاها، مشاوره حقوقی و انجام امور مرتبط با طلاق است.

از طرف دیگر، هزینه‌های دادگاه ممکن است شامل هزینه‌هایی مانند هزینه‌های پرونده، هزینه‌های ترجمه اسناد، هزینه‌های شهریه دادگاه و دیگر هزینه‌های مرتبط با روند قضایی باشند. بنابراین، انتخاب یک وکیل با توجه به میزان شفافیت در مورد هزینه‌ها و نیز توانایی در مدیریت و کاهش هزینه‌های مرتبط با دادگاه می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کل هزینه‌های مرتبط با روند طلاق داشته باشد. به طور خلاصه، ارتباط مستقیم و برهم‌کنشی بین هزینه‌های دادگاه و هزینه وکیل طلاق نشان‌دهنده اهمیت انتخاب شفاف و مطلوب وکیل در موارد طلاق است.

ارتباط دادگاه با هزینه وکیل طلاق

راهکار برای کاهش هزینه‌های وکالت در روند طلاق

با مدنظر داشتن تعدادی راهکار می‌توانید به سمت کاهش هزینه‌های وکیل در فرآیند طلاق دست یابید و این فرآیند را به صورت مقرون به صرفه‌تری انجام دهید. در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره خواهیم کرد.

مشاوره مقدماتی: قبل از انتخاب وکیل، می‌توانید به یک مشاور مشاوره دهید. این مشاور به شما کمک می‌کند تا مسیر مناسب برای طلاق خود انتخاب کنید و در نهایت با کمترین هزینه به وکیل مراجعه کنید.

مذاکره و توافق: تلاش برای رسیدن به توافقات بین شما و همسرتان می‌تواند هزینه‌های وکالت را کاهش دهد. اگر توانسته‌اید در مورد مسائل مختلف توافق کنید، وکیل‌ها کمتر نیاز به طی کردن مراحل پیچیده دارند.

استفاده از وکلای آنلاین: برخی وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌ها وکلای طلاق آنلاین را ارائه می‌دهند که می‌توانند هزینه‌های کمتری داشته باشند. این وکلای آنلاین به شما کمک می‌کنند تا فرآیند طلاق را به صورت مستقل و با کمترین هزینه انجام دهید.

تحقیق و مطالعه خود: با خواندن و مطالعه در مورد قوانین مربوط به طلاق در منطقه خود، می‌توانید به عنوان یک مشاور خود عمل کنید و به وکیل کمتری نیاز داشته باشید. این کار می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند.

استفاده از وکلای جوان‌تر: وکلای جوان‌تر ممکن است هزینه‌های کمتری داشته باشند نسبت به وکلای با سابقه. این وکلای جوان‌تر اغلب با انگیزه بیشتری به کار می‌پردازند و ممکن است نیازمندی‌های شما را بهتر درک کنند.

استفاده از کمیته‌های حل اختلاف: در برخی موارد، می‌توانید از کمیته‌های حل اختلاف به جای دادگاه استفاده کنید. این روش معمولاً سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر از رفتن به دادگاه است.

راهکار برای کاهش هزینه‌های وکالت در روند طلاق

هزینه وکیل طلاق از طرف مرد

برای مراجعه به پرونده طلاق یک‌طرفه مرد، باید هزینه طلاق از طرف مرد را هم در نظر داشته باشید. در این نوع پرونده‌ها، برخلاف پرونده‌های طلاق توافقی، همه هزینه‌های ثبت دادخواست و هزینه وکیل طلاق و سایر هزینه‌ها بر عهده مرد است. به عبارت دیگر، زوج مرد باید به تنهایی هزینه‌های این پرونده را پرداخت کند. این موضوع را می‌توان به عنوان یکی از معایب طلاق از طرف مرد دانست. به عنوان نمونه از هزینه‌هایی که در طلاق از طرف مرد باید پرداخت شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  هزینه تهیه و ثبت دادخواست طلاق
  2. هزینه ثبت دادخواست طلاق در دفاتر الکترونیکی خدمات قضایی
  3. هزینه دادرسی پرونده طلاق
  4. هزینه داوری در طلاق (در صورت انتخاب داور توسط دادگاه)
  5.  هزینه ثبت طلاق یک‌طرفه
  6.  هزینه وکیل طلاق یک‌طرفه

با توجه به اینکه توانایی مالی مرد برای پرداخت مهریه و سایر حقوق زن ممکن است وجود یا عدم وجود داشته باشد و همچنین از اینکه زن راضی به طلاق باشد یا خیر، پرونده طلاق یک‌طرفه مرد ممکن است پیچیده و زمان‌بر باشد و با توجه به این موضوع تعرفه وکالت طلاق نیز بیشتر شود. در نظر داشته باشید که برای اینکه پرونده طلاق به نتیجه برسد، وکیل طلاق می‌تواند راهکارها و روش‌های پرداخت حقوق زن و هزینه طلاق یک‌طرفه را به زوج ارائه دهد. همچنین وکیل طی تمام مراحل طلاق همراه زوج است و در صورت وجود پیچیدگی‌های خاص در پرونده، آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

هزینه وکیل طلاق از طرف مرد

هزینه وکیل طلاق توافقی

این سؤال از وکلای مختلف جواب‌های متفاوت دارد. ملاک در حق‌ الوکاله وکیل طلاق توافقی، وکیل و موکل است. اما گروه وکلای فراز، هزینه طلاق توافقی را به صورت کاملاً متفاوتی محاسبه می‌کند و این فرصت به موکل داده می‌شود تا با آگاهی از آن، بخواهد وکیل از دفتر وکالت فراز را انتخاب بکند یا خیر.

توجه داشته باشید که اگر دادخواست طلاق یکطرفه، یعنی از جانب یکی از زوجین بدهید و بعداً آن را تبدیل به طلاق توافقی کنید، دادگاه پرونده را به داوری ارجاع می‌دهد. چون مرسوم و رویه شده است که از واحد داوری دادگاه، داور تقاضا می‌شود نفری هشتاد هزار تومان در تهران به عنوان هزینه داوری اخذ می‌شود(زوجین با هم ۱۶۰ هزار تومان).

به طور کلی قیمت وکیل طلاق توافقی به علت کم بود مراحل مورد نیاز و کمتر بودن سختی طی کردن آن توسط وکلا باعث شده که هزینه آن بسیار کمتر باشد و اگر دو طرف مراحل را دست یک وکیل مشترک بگذارند ، این هزینه کمتر نیز خواهد بود و تقریبا نیمی از موارد بالا خواهد بود .

هزینه وکیل طلاق توافقی

مزایای انجام طلاق توافقی توسط وکیل

اگرچه انجام طلاق توافقی بدون وکیل نیز امکان‌پذیر است، اما استخدام یک وکیل مجرب مزایای متعددی را به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

 

سرعت بخشیدن به روند طلاق

یکی از مزایای اصلی استخدام وکیل در طلاق توافقی، سرعت بخشیدن به روند طلاق است. وکیل با آشنایی کامل به مراحل قانونی طلاق، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام اقدامات لازم و ارائه مدارک مورد نیاز به مراجع قضایی اقدام کند.

 

حفظ حقوق و منافع طرفین

در طلاق توافقی، وکیل با بررسی دقیق شرایط و اوضاع هر یک از زوجین، می‌تواند از تضییع حقوق و منافع آنها جلوگیری کند. وکیل با تنظیم توافقنامه‌ای عادلانه و متناسب با شرایط هر دو طرف، از بروز مشکلات و اختلافات در آینده جلوگیری خواهد کرد.

 

کاهش تنش و درگیری

طلاق، حتی در صورت توافقی بودن، می‌تواند با تنش و درگیری همراه باشد. حضور یک وکیل به عنوان یک واسطه بی جهت، می‌تواند به کاهش تنش و درگیری بین زوجین کمک کند و مذاکرات را به سمت یک نتیجه صلح‌آمیز هدایت کند.

 

ارائه مشاوره حقوقی

وکیل با ارائه مشاوره حقوقی دقیق و متناسب با شرایط هر یک از زوجین، می‌تواند به آنها در تصمیم‌گیری‌های درست و آگاهانه کمک کند.

 

جلوگیری از اشتباهات قانونی

انجام مراحل قانونی طلاق، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. وکیل با اشراف کامل به قوانین مربوط به طلاق، می‌تواند از بروز اشتباهات قانونی و عواقب ناخوشایند آن جلوگیری کند.

مزایاتوضیحات
کاهش هزینه‌هابا انجام طلاق توافقی، هزینه‌های حقوقی به‌طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. 
حریم خصوصی بیشتردر طلاق توافقی، حریم خصوصی و کنترل بر روند طلاق در دست شماست. 
سرعت و تسریعانجام طلاق توافقی معمولاً باعث سرعت و تسریع در اتمام فرآیند می‌شود. 
کاهش تنش‌هاطلاق توافقی می‌تواند به کاهش تنش‌ها و اختلافات خانوادگی کمک کند. 

هزینه وکیل با داشتن حق طلاق

با رعایت قوانین مدنی و احکام شرعی، حق طلاق کاملاً در اختیار مرد قرار دارد و زن می‌تواند با بخشیدن تمام یا بخشی از مهریه خود یا بدون قید و شرطی، در هنگام عقد نکاح یا با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی، از مرد وکالت در طلاق (حق طلاق) بگیرد. این وکالت، نوعی وکالت‌نامه است که مرد به زن می‌دهد و او می‌تواند با مراجعه به یک وکیل دادگستری خود را طلاق کند. این حالت تنها شرایطی از طلاق است که داشتن وکیل اجباری می‌شود و زن باید علاوه بر پرداخت هزینه دادرسی و ثبت طلاق، هزینه حق الوکاله وکیل را نیز برای ازدیاد یا وکالت دریافت از مرد، پرداخت کند.

در کل، هزینه وکالت برای طلاق به این صورت است که برای شروع رسیدگی به پرونده طلاق باید هزینه دادرسی، هزینه دفاتر الکترونیکی قضایی برای ثبت درخواست، هزینه مشاوره یا هزینه داوری، و هزینه ثبت طلاق در دفترخانه‌های رسمی ثبت ازدواج و طلاق پرداخت گردد. اما اگر برای طلاق همراه با یک وکیل دادگستری اقدام شود، باید هزینه وکیل برای طلاق نیز پرداخت شود.

هزینه وکیل با داشتن حق طلاق

 

هزینه وکیل برای طلاق یکطرفه

هزینه وکیل برای طلاق یکطرفه به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

نوع طلاق: طلاق یکطرفه از جانب مرد با طلاق یکطرفه از جانب زن تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال، مرد برای طلاق یکطرفه نیازی به اثبات عسر و حرج ندارد، اما زن باید این موضوع را به دادگاه ثابت کند. همین تفاوت ها می تواند هزینه وکیل را تحت تاثیر قرار دهد.

شهر محل زندگی: هزینه وکلای خانواده در شهرهای بزرگ مانند تهران و مشهد بیشتر از شهرهای کوچک است.

تجربه و دانش وکیل: وکلای باتجربه و دانش بیشتر، توانایی بیشتری در پیگیری پرونده های طلاق دارند. به همین دلیل، هزینه بیشتری دریافت می کنند.

پیچیدگی پرونده: اگر پرونده طلاق یکطرفه پیچیده باشد، هزینه وکیل بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر پرونده دارای مسائل مالی و فرزندان باشد، هزینه وکیل بیشتر خواهد شد.

میزان توافق طرفین: اگر طرفین در مورد مسائل مالی و فرزندان به توافق برسند، هزینه وکیل کمتر خواهد بود. در این صورت، وکیل نیازی به صرف زمان و انرژی زیادی برای رسیدگی به این مسائل نخواهد داشت.

هزینه وکیل برای طلاق از طرف مرد

هزینه تنظیم و ثبت دادخواست طلاق چقدر است؟

انواع هزینه‌های قانونی طلاق

  • هزینه ثبت دادخواست
  • هزینه ابلاغ
  • هزینه کارشناسی(در صورت نیاز به کارشناسی، هزینه آن به نوع کارشناسی بستگی دارد)
  • هزینه داوری(در صورت نیاز به داوری، هزینه آن به توافق زوجین و داوران بستگی دارد)


دیگر هزینه‌های طلاق

  • هزینه مشاوره: در صورت الزام به طلاق از سوی دادگاه، زوجین باید جلسات مشاوره را سپری کنند که هزینه آن به مرکز مشاوره بستگی دارد.
  • هزینه وکیل: حق الوکاله وکیل به توافق وکیل و موکل بستگی دارد.

هزینه تنظیم و ثبت دادخواست طلاق چقدر است؟

تفاوت هزینه های طلاق یک طرفه و توافقی چقدر است؟

به طور کلی، طلاق توافقی هزینه های کمتری نسبت به طلاق یک طرفه دارد. دلیل این امر این است که در طلاق توافقی، نیازی به جلسات دادرسی متعدد و ارائه مدارک و شواهد نیست و زوجین در مورد مسائل مالی و حضانت فرزندان به توافق رسیده اند. در اینجا به طور خلاصه برخی از تفاوت های هزینه های طلاق یک طرفه و توافقی را بررسی می کنیم.

 

هزینه های دادرسی

هزینه دادرسی طلاق توافقی به طور قابل توجهی کمتر از طلاق یک طرفه است. در طلاق یک طرفه، علاوه بر هزینه دادرسی، باید هزینه های مربوط به کارشناسی، ارائه مدارک و شواهد و جلسات دادرسی متعدد را نیز پرداخت کنید.


هزینه های جانبی

در طلاق توافقی، هزینه های جانبی مانند هزینه مشاوره و هزینه ترجمه مدارک کمتر خواهد بود. در طلاق یک طرفه، به دلیل پیچیدگی بیشتر پرونده، هزینه های جانبی بیشتر خواهد بود.

تفاوت هزینه های طلاق یک طرفه و توافقی چقدر است؟

سخن پایانی

فرآیند طلاق می تواند برای شما بسیار طولانی و فرسایشی باشد، شما می توانید به سادگی و با کمک وکلای گروه وکلای فراز این فرآیند های طولانی و پیچیده را با آسودگی کامل طی کنید . 

جهت دریافت راهنمایی می توانید همین الان از طریق شماره تماس 09123844633 با ما در ارتباط باشید .

4 نظر

    • سلام بر شما ،
      هزینه طلاق با داشتن وکالت در طلاق برای زوجین ۷ میلیون تومان می‌باشد .

  • سلام هزینه طلاق بدون رضایت همسر و اینکه مالی از بنده راایشان خیانت در امانت کردند برای این منظور بفرمایید هزینه و اینکه هزینه بعد از اتمام و گرفتن رای موافق پرداخت میشود

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از حق الوکاله و مشاوره در این خصوص با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.